Pages

welcome to my condition... saye dyla..tuan punye rumah...note: i'm using broken english in this blog...yup'' no doubt.. ouhh yeahh..hahaha''''..

Sunday, June 19, 2016

Angau

Assalammualaikum
Wahai diary kesygn hamba..
Hamba dtg ke mari ad cerita nk di bawa..
Tetapi hamba malu..
Hahaha ecececehhh
Segan nak habaq..
Tp nak habaq jugak ni..
Kan masa dh makin hampir..
Preparation pun boleh lah tahan.. Masih lg ikut dlm plan...
Cuma satu x ikut..
Itu dokumen x setel2.. 
Haha x tau lah bile boleh hantaq p sana..
Ehhh sat sat..
Bukan ni nk cerita.. Kita nk cerita hat yg lainnn
Ekceli diary.. Halammakkk.. Segan lah... Hmmm ekceli.. Ekceliiiii
Alaaa mcm mana nk mula eh.. Hmmmmm
Okay.. Ekceli kan diary...Kita dh ngantukkkk
Esok lah sambung.. Yg cerita tu kite simpn je lah.. Bwk dlm doa jak lah.. 
Btw harini p pkns mcm biskut batik dah.. Mampattt.. Penuhhh ngn org aihhh.. Poning pale..dpt beli sikit je td.. Sbb ayep habis kan keje dia kijap lah pulak.. X pa aihh.. Lps raya p lgi lah.. Ikut kata cinta je lah.. Cuma harap brg masih ada stock .. Itu shj..

No comments: